Online Advies is speciaal ontwikkeld voor mensen met chronische klachten die al diverse (para)medische stappen hebben doorlopen, zoals consulten bij de huisarts, medisch specialisten of alternatieve therapeuten, maar die nog steeds klachten hebben. Het doel is om via natuurgeneeskundige maatregelen de klachten te verbeteren of te verhelpen.
Bij klachten is het altijd noodzakelijk eerst de huisarts of een medisch specialist te bezoeken.
Eric van Schijndel heeft in zijn 42 jaar praktijkervaring meer dan 150.000 behandelingen gegeven. Deze uitgebreide kennis en ervaring stellen hem in staat om persoonlijk en deskundig advies op maat te geven, zelfs zonder dat er een fysiek consult nodig is. Hierdoor kunnen mensen met uiteenlopende chronische klachten geholpen worden, ongeacht waar ze zich bevinden.
Hoe werkt het? Door middel van een uitgebreide vragenlijst (8 pagina’s) is het mogelijk om tot adviezen te komen die de klachten kunnen verbeteren of verhelpen, zonder de praktijk te bezoeken. Deze adviezen kunnen bestaan uit voedingsadviezen, voedingssupplementen of andere maatregelen, zoals leefstijlaanpassingen, die bij kunnen dragen aan het herstel.
Welke opties zijn er?
Wat moet u doen? U dient een aanvraag in, waarna u een vragenlijst krijgt toegestuurd die u zo volledig mogelijk dient in te vullen. Daarna wordt het stappenplan gevolgd, zodat u gericht advies ontvangt dat is afgestemd op uw persoonlijke situatie. Zowel bij het eerste Online Advies als bij het vervolg Online Advies (als u eerder in de praktijk bent geweest en voor het eerst een vervolg Online Advies gebruikt) vult u eenmalig de complete vragenlijst in.
Met dit proces staan jarenlange ervaring en deskundigheid tot uw beschikking om te werken aan verbetering van uw klachten, zonder de praktijk te hoeven bezoeken.
Als u van het Online Advies gebruik wilt maken doorloopt u de volgende stappen:
1. Aanvraag Online Advies. Indien u interesse heeft in het krijgen van een Online Advies kunt u e-mailen naar info@nceg.nl met daarin de volgende informatie:
• Wat is uw hulpvraag?
• Wat zijn uw voornaamste klachten?
• Wat is er tot nu toe onderzocht en gedaan om dit probleem op te lossen?
• Zijn er nog andere relevante zaken waarmee rekening gehouden dient te worden?
2. Goedkeuren aanvraag Online Advies. Op basis van de aanvraag kan worden bepaald of uw klachten voor een Online Advies in aanmerking komen en kan het Online Advies wel of geen doorgang vinden. Als de aanvraag wordt goedgekeurd krijgt u daarvan een bevestiging met bijbehorend betaalverzoek en kan de vragenlijst ingevuld worden.
3. Vragenlijst invullen. Indien u het Online Advies traject wenst in te gaan, kunt u aan het betaalverzoek voldoen. Bij betaling gaat u akkoord met de toepasselijke voorwaarden uit de bevestiging. Vervolgens vult u de toegestuurde vragenlijst zo volledig mogelijk in. Uw informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld en wordt uitsluitend gebruikt voor het geven van het Online Advies.
4. Aanvullende vragen of informatie. Uw ingevulde vragenlijst wordt bestudeerd en mogelijk worden er aanvullende vragen gesteld of wordt om aanvullende informatie gevraagd. Deze vragen dient u zo goed mogelijk te beantwoorden voor een passend advies.
5. Advies. Op basis van de ingevulde vragenlijst en de eventueel verkregen aanvullende informatie ontvangt u het Online Advies. Het advies wordt schriftelijk verstrekt en bevat alle informatie om aan de slag te gaan. Het eerste advies wordt altijd verstrekt voor 4 tot 6 weken. Na deze termijn volgt een eerste evaluatie.
6. Evaluatie. Na de afgesproken termijn beschrijft u uitgebreid het verloop en de veranderingen van de klachten. Daarbij is het van belang dat u in de tussentijd goed bijhoudt welke symptomen veranderen en welke klachten verdwijnen of nog aanwezig zijn.
7. Vervolg Online Advies. Op basis van de evaluatie en het verloop en de opgetreden veranderingen worden er opnieuw aanvullende vragen gesteld om tot een vervolg advies te komen op basis van een aanpak die bij andere mensen met vergelijkbare problemen goed gewerkt heeft. U dient het Vervolg Advies voor een bepaalde periode uit te voeren, waarna deze opnieuw wordt geëvalueerd.
8. Totale doorlooptijd. Na het eerste Online Advies en 2 Vervolg Adviezen moet er een duidelijke verandering en verbetering van de klachten optreden en kan het zinvol zijn om de Vervolg Adviezen voort te zetten tot het gewenste resultaat is bereikt.
Of verbetering optreedt is sterk afhankelijk van ieders persoonlijke (gezondheids)situatie, de nauwkeurigheid van de ingevulde vragenlijst en de evaluaties, de mate waarin de adviezen worden opgevolgd en omgevingsfactoren. Verbetering kan daarom niet worden gegarandeerd, maar indien na 3 adviezen en evaluaties geen verbetering optreedt kunnen we in overleg besluiten met het traject te stoppen.
Het is van belang dat u de vragenlijst zo volledig mogelijk invult. Als u een antwoord niet weet of wat er staat niet van toepassing is laat u het antwoord weg of het vakje leeg. Als u de vragenlijst volledig heeft ingevuld, slaat u de ingevulde vragenlijst op en stuurt u deze per e-mail terug.
De kosten voor de diverse Online Adviezen worden telkens voor het advies afgerekend.
1. Eerste Online Advies € 190,00
2. Vervolg Online Advies € 95,00
3. Uitgebreid vragen stellen zonder Online Advies € 47,50
4. Korte vraag stellen € Gratis